Aljo89's Blog

Mi-e dor de…

Posted on: 30 Iulie 2010

Asta e probabil cea mai ciudata melodie pe care o poti fredona vara, dar m-am trezit astazi mai nostalgica decat de obicei. Si totusi mie nu imi e dor de vara, poate doar putin de vara trecuta si nici de mare (pentru cei care nu stu mie nu imi prea place la mare).
Ascult o melodie a carei versuri au un usor iz de vara(Ma chambre a la forme d’une cage/Le soleil passe son bras par la fenetre/Les chasseurs a ma porte/Comme les petits soldats/Qui veulent me prendre).
As vrea sa plec…nu prea departe(stiu exact unde as vrea sa fiu acum) si acolo sa fiu furata de peisaj sa sa uit ca mi-e dor de multe chestii. Imi lipsesc zilele in care nu ma ridicam din pat pana la ora 12(atunci eram in sesiune, acum e vacanta ce sa fac in pat pana la ora aia????). Mi-e dor de zilele in care ma uitam la cel putin 10 episoade din Two and a half man, de cafeaua bauta la 5 dmineata pe banca din fata caminului, de dminetile in care cedeam ca sunt blestemata sa vad, tot timpul cand plecam din camin, aceeasi persoana. mi-e dor de un complex mereu agitat, si nu as fi zis vreodata ca o sa imi lipseasca, atat de mult, drumul spre scoala care se termina brusc la semafor doar pentru ca preferam o cafea, si Andrea nu ma putea refuza 😛 . Mi-e dor de un copil nebun cu prea multa energie care se agata de mine si nu mai scapam de el pana nu ii spuneam ca ma sufoca.
Mi-e dor de… hmmm nu mai stiu nici eu…et puis je fume, mais je fume pas, dar merge bine cu tot ce am zis pana acum 😛

Lasă un răspuns

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
