Aljo89's Blog

Ce ne-am face fara cercetatorii britanici???

Posted on: 14 Iulie 2010

Vacanta…stau…ma plictisesc…evident cea mai buna solutie e sa citesc ce mai scrie in libertatea(credeam eu ca e cea mai buna idee). Dupa ce parcurg aproape jumatatea din titluri si scap de subiectul principal de care m-am izbit de indata ce s-a incaracat pagina ajung si la titulrile interesante(ai vrea?).
Singura chestie care ma intereseaza pe mine e: ce mai zic/au mai descoperit cercetatorii britanici?. Au astia o gramada de idei tampite, sau se plictisesc foarte tare. De la faptul ca Robert Pattinson e ruda cu Vlad Tepes nu am mai aflat nimic interesant de la ei. Aaaa daca e din neamul lui Tepes inseamna ca are ceva gene de vampir si deaia a innebunit toata lumea dupa ce a vazut Twilight????
Pot sa zic doar ca as fi fost mai fericita daca nu stiam ce am gasit pe acolo :p. Serios…mi se parea dragut ca exista mistere gen de ce sunt negrii atleti buni in timp ce albii ii iau la inot si mai ales nu vroiam sa aflu ca prima data trebuia sa existe o gaina pentru a face un nenorocit de ou…vacanta asta! =))

1 Response to "Ce ne-am face fara cercetatorii britanici???"

:))) poate is si ei ca tine in vacanta si se plictisesc

Lasă un răspuns

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
