Aljo89's Blog

Fara decernare de premii de data asta

Posted on: 9 Iulie 2010

E cazul sa termin ce am inceput ieri…Dupa mesajul primit am sunat-o pe Galben „urgent” ca sa aflu ca Floarea are alta printesa. Am ramas iar fara perechea perfecta, e clar(pe verificate) cine are statusuri gen „ce bine e acum” sau „ma distrez”.
Pe langa faptul ca eu sustineam ca sunt in vacanta(de printese ca in rest ma simt ca intr-o vacanta continua) si am fost „deranjata” cu o informatie legata de nobilime ma mai enerveaza si faptul ca totul s-a terminat mult mai repede decat credeam. Adica pe langa faptul ca ne incapatanam sa facem un film prooooost il facem si scurt? Asta e nesimtire 😛 Si sa fie clar ca eu zmeura de aur nu mai dau!!!(atunci era o poveste mai speciala)
Acum te-as intreba draga pintesa mai stii cand erai mandra tare ca relatia ta a „tinut”?

Lasă un răspuns

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
