Aljo89's Blog

Galben

Posted on: 8 Iulie 2010

Si tocmai cand ma gandeam ca o sa ma parte de vreo 3 luni fara zana mea preferata am avut parte de o surpriza…am primit un mesaj care zice cam asa: „suna-ma urgent”. Pai normal ca incep sa imi fac griji cand primesc asa ceva, tinand cont de persoana care mi-a trimis mesajul. De ce?
– ca are aluna (prieteni stiu de ce)
– ca mi-a zis intr-o zi ca nu stie ce o sa se fara fara mine (nu ma mir)
– ca are grija sa ma conduca zilnic la scoala(bine, cu masura si daca reusesc sa o trezesc)
– pantru ca eu cu ea si cu Deea am reusit sa lasam pe anumite persoane cu gura cascata ca ne-am inteles atat de bine desi nu ne cunosteam
– pentru ca a invatat de la mine sa zica: „pentru ca merit”
– pentru ca ii e dor de mine(pentru ca merit) si imi spune asta de cate ori are ocazia
– pentru ca stie ca tot ce mi-as fi putut dorii de ziua mea e un trandafir rosu
– pentru ca oricat de repede ii sare tandara nu se cearta cu mine niciodata ;)) (merit :P)
– pentru ca se indragosteste cam de 50 de ori pe zi
– pentru ca oricat de mult m-as chinui cu ea in adancul sufletului tot o sa ii placa dulcegariile
– pentru ca ma ajuta sa invat( =)) sau imi scrie ea raspunsurile la examen)
– pentru ca se vrea in cuibul de vipere 😉
Ma opresc aici ca altfel o sa i se urce la cap. Sorry galben draga dar mai bine de atat nu pot, oricat as incerca.

4 răspunsuri to "Galben"

Oh dah… dupa mii de rugaminti am primit ceea ce MERIT.
Ei ei Aljo… cred ca acum pot sa incep sa ma gandesc cum sa iti fac loc si eu pe pagina mea 🙂 Stii k tu esti speciala pt mine pt k… MERITI 🙂 Si suntem asa unite si se uita lumea ciudat pt ca MERITAM :*:*:* Love u Rosu… App… pun pariu k aluna ta e mai buna… (prietenii stiu de ce)

galbeeen eu am ciocolata nu aluna:)))

iarta`ma… 😀 vrei aluna mea? cadou:D

sa fim seriosi…de ce as vrea?

Lasă un răspuns

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
