Aljo89's Blog

Floare cu chiloti si pantofi de la sex shop

Posted on: 25 Mai 2010

A stat ploaia si au aparut printesele si printii ca ciupercile. Merg frumos de dimineata la scoala(mai fac si asta uneori) si am avut parte de o panorama destul de excentrica… nu vreau sa o descriu…o sa citez doar o reactie a unei persoane din zona: „Cum sa mergi in chiloti la scoala?”
Eu inteleg ca azi a fost cald si frumos…si stiu ca toata lumea a asteptat o zi in care sa nu plimbe umbrela dupa ea, poate si sa renunte la anumite piese vestimentare dar nu atat de drastic.
Dupa ce am suportat jumate de drum privelistea de care ziceam am avut parte de o pauza scurta pana la scoala. Ajunsa in locul cu pricina am avut parte de o alta imagine + o reactie pe masura: „uite pantofi cumparati de la sex shop” . O printesa avea niste incaltari asortate cu rujul rosu de pe buze…pai da combinatia rosu negru e frumoasa… doar ca papucii probabil faceau parte din uniforma ce o imbracau duduile care practica cea mai veche meserie.

3 răspunsuri to "Floare cu chiloti si pantofi de la sex shop"

hai mai…curaj:D data viitoare vrem poze:))

acum nu pot sa fiu si scrib si fotograf:P plus ca nu ma prea pasioneaza;))

ma bag eu :))

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
