Aljo89's Blog

Daca ai sange nobil nu iti este frig???

Posted on: 17 Mai 2010

Cica e luna mai si se presupune ca ar trebui sa fie cald si frumos, sa cante pasarelele, sa orbesti de la prea multa lumina…dar, daca ar fi asa cum se presupune, atunci nu ar mai exista vorba „esti ca vremea”.
Saptamana trecuta, cand inca nu era asa frig, dar totusi era suficient de rece incat sa nu iesi din casa fara, cel putin, o bluza am suferit un soc. Printul printesei(vorbim despre perechea perfecta aici) a aparut pe la scoala cu niste piese vestimentare de zici ca atunci a scapat, pardon, s-a intors din Hawaii. O camasa cu palmieri, sau ceva imprimeuri florale, si niste pantalonasi pana la genunchi in carouri( poate si daca ar fi combinat dungile cu bulinele ar fi aratat putin mai bine).
Eu inteleg ca se mai intampla sa fie soare cand pleci de acasa si intre timp sa ai ghinionul de a ingheta, dar atunci nu se punea problema, tinand cont ca inainte cu o zi a fost o furtuna de toata frumusetea(lovely weather) si vremea se cam racise.
As putea crede ca a jucat in deplasare cu o zi inainte si, speriat de fulgere, a ramas in locatia cu pricina, dar asta ar insemna ca il acuz ca isi insala printesa. Chiar nu vreu sa acuz lumea fara motive(si nici nu cred ca ar face asa ceva>:)) asa ca va las pe voi sa gasiti o explicatie pentru frigul pe care el a trebuit sa il indure.

5 răspunsuri to "Daca ai sange nobil nu iti este frig???"

Explicatie logica nu exista deci stai tranquila… :))) eu cred ca e in perioada de imperechere in care stim noi…ni se pare k e foarte cald afara :))) toate am vazut diferite scene pe la baie, pe coridor…deci, ce va mira asa? Omul s-a gandit sa-si etaleze hainele de vara cumparate de la Princess shop srl… :))))
Spor la invatat fetelor si lasati bloguit-ul!!! 😛

la baie??? :O…cum reusesc eu sa le ratez pe toate???
ce invatat Pisi??? esti nebuna=bolnava la cap?

Scuza-maaaaaa :))) am vrut sa zic cu totul altceva…dar minciunile pe care le-am zis azi, gen :
<>… mi-au invadat vocabularul :))
Poate maine dupa examen mergem la un suc in Hawaii?? 😛

Aljo…dc nu se vede ce am scris intre ghilimele??? la blogu asta al tau nu-i plac ghilimelele frantuzesti??? :)))
Anyway….intre ghilimele era : Nu ma stresati k invat!! :)))

Nu stiu care e problema lui :-??…o sa am o discutie cu el=))
Dupa examen mergem in Hawaii 😉

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
