Aljo89's Blog

„O cercetare critica asupra muzicii romane”

Posted on: 15 Mai 2010

Zilele astea am petrecut timp de calitate, pe acasa, in fata TV-ului si am avut parte de niste momente de meditatie interesante…incercam sa imi dau seama ce vor sa zica astia cu muzica lor. Nu a fost prima data cand am auzit melodiile respective, dar a fost prima data cand m-am plictisit asa de rau incat am ascultat ce zic:) .
Nu vreau sa comentez nimic in legatura cu domnisoara aia careia ii plac dulciurile, dar prefera acadelele =)). E un cantecel dragut care zice cam asa: „If you leave me I will make you cry” , adica: fraiere ma parasesti? tot tu o sa plangi dupa mine. Cum cred eu ca se poate asa ceva??? Pai el o paraseste pentru alta si ea ca sa se razbune il plateste pe unu sa ii fure gagica fostului. Asa fraierul ramane singur si plange, dar nu pt ca iubita lui a plecat cu altul, ci pentru ca a pierdut o comoara de fata, care nu l-ar fi parasit pentru altul(daca nu, e bun si primul motiv, important e sa sufere).
Dupa ce resuseste sa se razbune ii dedica o alta melodie, miles away I’m just happy for you when you cry for me. Pai revenim la partea in care vorbeam despre comoara de fata care a fost parasita de nenorocit, ea se razbuna si apoi se bucura de realizarea ei. Ca sa vedeti cat de „comoara” ii.
Recunosc ca se intampla, de voie, de nevoie, sa mai ascult si eu muzica asta si chiar sa o fredonez uneori(de obicei am pe ce sa dau vina, daca fac asta) dar daca ati ajuns sa va placa si sustineti ca e foarte tare…e destul de trist.

1 Response to "„O cercetare critica asupra muzicii romane”"

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
