Aljo89's Blog

Mea culpa :D

Posted on: 8 Mai 2010

Va mai amintiti de printul care a incercat sa ghiceasca un numar de telefon??? A ramas la fel… cum nu i-a prea iesit schema cu iesitul cu respectiva persoana, a luat legatra cu o prietena comuna a celor 2 si pana la urma a reusit sa petreca ceva timp cu fata. Din pacate, ca si data trecuta, a trebuit sa fiu si eu pe acolo.
Decorul: caini vagabonzi + terasa + actori carora le e frica de caini. Daca eu nu as fi zis la un moment dat ca imi este frica de caini, si daca nu s-ar fi observat ca nu sunt singura, din grup, cu astfel de probleme, singurul lucru pentru care ai putea sa ii atragi lui atentia e ca in momentul in care mergi sa manaci nu te apuci sa chemi patrupedele pe langa tine.
Se pare ca atat de mult timp petrecut cu tot felul de printi si printese isi spune cuvantul. Nu am mai rezistat, nu am mai putut sa tac, sa il las sa se desfasoare pentru a avea un subiect interesant si i-am spus: „daca nu incetezi te trimit la alta masa”. A ascultat baiatul si nu numai atat, si-a reparat greseala incercand sa ii alunge.
Nu va grabiti sa imi spuneti ca sunt rea(am facut eu, altele, mai urate), desi cred ca azi nu mi s-a spus inca. Tot ce sper e sa reusesc sa ma mai stapanesc, altfel o sa trebuiasca sa ma reprofilez.

4 răspunsuri to "Mea culpa :D"

:))) de aia nu ies io la suc cu voi…

Cosmine, tu nu iesi la suc cu noi pentru ca nu te-am invitat, daca te-am chema cu noi, nu ai putea sa ne refuzi!
Te rog sa ma contrazici, daca poti.:))

si de ce ma rog nu ma invitati? vi-i frica?

Aaaaa, nu! Daca asa sta treaba lasa ca punem de o iesire, mai ales ca ziceai ca iti place intre vipere, dar este foarte posibil sa avem si participanti fara invitatie…sper sa nu te deranjeze combinatia

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
