Aljo89's Blog

Vorbind de emancipare…

Posted on: 5 Mai 2010

Daca am inceput e sa scriu diverse pe vremea cand se sarbatorea ziua femeii, nu pot sa trec peste ziua de azi fara sa zic ceva despre ceea ce unii numesc ziua barbatului.
Cum sa zica cineva ca al sau coleg de camera a sarbatorit ziua barbatului??? Suna ciudat! Serios, nu puteti sa sarbatoriti fara motiv?
Bine ca in roz va imbracati(atat ca nu ne luati noua hainele), unghiile tot timpul sunt facute, la solar mergeti ca sa fiti frumosi cand da soarele, forma la sprancene e mai arcuita ca a mea, parul e intodeauna perfect aranjat si totusi pe noi ne acuzati ca ne-am emancipat. Tot noi suntem alea care vrem sa ajungem unde nu ne e locul. Daca o tineti tot asa probabil o sa ajungeti sa primiti buchete de flori cu ocazia zilei de 5 mai.
Am o idee…voi sa sarbatoriti ziua asta, asa, ca intre fete si noi o sa iesim sa bem o bere si sa ne uitam la meci, macar o data pe an 😀

6 răspunsuri to "Vorbind de emancipare…"

:)) eu ma bag la faza cu berea, dar faci cinste?

sa faca cinste sarbatoritii :P…si tu acu iei pastile deci anu asta fara 😛

dacă luaţi medicamente nu vă mai dau bere……..ce bine că am scăpat

daca Pisi nu poate nu inseamna ca noi restul stam pe sec…plus ca nu cred ca e ea o pot opri niste medicamente

Nu stiu cum faceti voi, dar eu de ziua mea dau de baut…si logic k astept acelasi tratament din partea sarbatoritilor de astazi…( ink e azi) 😀 Dar nu…voi vreti cadouri si sa va scoatem tot noi in oras…Batman…
Aljo… Que hora es?? sau cum se scrie? :)))

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
