Aljo89's Blog

Printesa din centrul…comunei

Posted on: 13 Aprilie 2010

Pentru inceput vreau sa ma scuz ca am facut gresala de supraestima o printesa….credeam ca ai crescut intr-un orasel micut fara stilisti…dar se pare ca, de fapt, am gresit…aaaa de fapt e o comuna =)), chiar centru de comuna ( asta inseamna ca primaria e la voi in sat?)
Daca o sa mai zici ca tu mergi la stilist sa te tunzi o sa ma convingi si pe mine…promit. Deci pe bune…te rog ca de acum inainte tot ce vorbesti tu la scoala sa fie legat de par. Culoare, par drept, par ondulat…promit ca nu mai zic nimic daca totul o sa se rezuma la asta.
Stiu draga mea ca aparti unei alte „clase sociale”, dar daca mai scoti un cuvant care poate avea repercusiuni asupra altora iti iau coroana. Pai ce crezi ca poti sa iei hotarari in numele nostru? Daca 10 persoane zic „nu” atunci lasa asa…nu iti convine? pleaca singura. Daca aceleasi 10 persoane zic a2a oara „nu”, pai atunci NU sa fie. Chiar nu am pretentia sa inveti din greseli, ca nu cred ca poti, dar macar asculta de altii…poate stiu mai bine. Si daca nu ti se pare un motiv suficient de bun fa ce vrei, dar eu te sfatuiesc sa nu mai iei decizii de una singura ca nu o sa fie bine.
PS iubitelul tau cand a plecat in vacanta si-a luat colegii de camera in pungi de un kg cu el in genti? =))

2 răspunsuri to "Printesa din centrul…comunei"

Vreau sa iti spun ca eu merg la stilist, da? Si stililstul meu imi manca toti banii cand ma duc sa ma tund… da? Ideea e ca mie parintii imi dau 50 de lei pe saptamana, dar eu nu mananc ca sa…. MERG LA STILIST!, da??? Sper ca ai inteles… 😉 App, freza pe care o am acum e „a la Victoria Beckam” ..am scris bine? nah las nu`i nimic, eu nu vreau sa fiu printesa… sunt oricum deja 😉 ca sunt printesa lu` iubi =)))) hai te pup si lasa printesa sa`si faca somnul de frumusete 😉 :* :*:*:*

nu-i frumos sa radeti singure…tot aflu eu intr-o buna zi cine-i printesa aia

Lasă un răspuns

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
