Aljo89's Blog

Revolutia feminista…pardon ;))

Posted on: 30 Martie 2010

Am citit candva pe un blog, foarte tare, ce chiar merita citit,(iacata un link si un bravo monsieur!) cum ca preferintele femeilor in materie de barbati difera in functe de cat de bine dezvoltat e sistemul de sanantate. Omul intreba daca noi stim de fapt ce vrem. Si eu am zis ca nu stim. Vreau sa precizez ca am vorbit la modul general cand am zis ca habar nu avem ce vrem.
Zau, ar fi chiar trist sa nu stim ce fel de barbat ne place. No acum eu nu pot sa iti zic ce vor altele Ortomane dar, pentru inceput, zic ce nu imi place mie…oricum promit sa revin cu informatii daca aflu ceva ;).
Incep cu o chestie ce m-a marcat de curand: lacul de unghii. Foarte important pentru noi dar de ce vreti si voi asa ceva? Stiu cat e de placut sa iti faci manichiura dar chiar nu ar trebui sa va placa si voua asta. Nu sustin ca manile voastre ar trebui sa fie neingrijite, sau sa aveti unghiile roase(asta daca nu aveti o tehnica speciala de a roade unghiile fara sa arate rau 😉 btw great massage).
Nu pot sa vad, vorba aia, „oameni cu o singura spranceana”, dar cand ii vad pe unii cum arata si cat de pensati sunt mi se face rau si incep sa ma razgandesc. Noroc ca imi revin repede :P. Chiar nu am nimic cu baietii care se penseaza atata timp cat nu e prea evident.
Viata este roz si roz este lumea toata…rozul e awesome, dar la o fata…tipul in roz e gay in lumea toata. Si cu asta sper ca am zis totul.
In ultima vreme am vazut tot mai multi flacai epilati. Acu’ inteleg ca mai sunt cazuri speciale da’ restu sunteti masochisti?
Dupa atatea tampenii mai sustineti ca noi ne-am emancipat…d-soarelor?:))

1 Response to "Revolutia feminista…pardon ;))"

mulţam de apreciere:D
şi blogul tău îi tare super.

Lasă un răspuns

