Aljo89's Blog

Probleme cotidiene

Posted on: 25 Martie 2010

Am mai zis si o sa repet asta la nesfarsit am prea multe colege…norocul meu! asa am ce sa scriu… Plina lumea de printese de tot felul :)) si, ca orice personaj cu sange nobil, printesa de azi are un print pe masura. Pe bune sunteti perechea perfecta, nu am mai vazut de mult pe nimeni care sa se potriveasca asa bine :P(am o curiozitate si el e vedeta pe siteuri gen hai6?). Deci primul punct de pe lista cu activitati a fost bifat, avem perechea perfecta :X…cat de mult imi plac povestile de dragoste.
Printesa noastra a fost manechinuita in liceu( asa zice ea, da nu are mai mult de 1,65…cine o crede?). Ca orice vedeta care se respecta in grupul ei de prieteni se numara persone cunoscute „eu sunt prietena buna cu Zoli de la Sistem” -dute nu mai spune- „plus ca am facut poza cu baietii de la Simplu si Smiley ma sorbea din priviri” -atunci de ce nu il iei de manuta sa plecati impreuna pe Marte? Ce viata normala am avea fara tine…:)).
Bine, e om important, sper ca am lamurit asta. Si ce este mai important pentru o persoana urmarita de paparazzi, ca tine, decat sa fi tot timpul aranjata si frumoasa? De machiat se machiaza singura( se vede dupa modul in care e intins fondul de ten pe fetisoara ei), dar fetele stiu ca e greu sa iti aranjezi singura parul „am mers acasa pentru ca am vrut sa merg la stilist dar era ocupat” sa nu imi spui ca in Simleul Silvaniei aveti hairstylisti :)). Sunteti voi din zona aia renumiti pentru ceva dar mai lasa-ne nu ne mai demonsta ca asa e. Si cum lumea stie ca ea draguta merge la stilist o intreaba cineva: -Ai fost la stilist sa iti aranjezi parul? – Nu l-am lasat sa se usuce, asa e parul meu. Sa mori tu ca alea nu sunt bucle facute cu ondulatorul :)), se vede si ce cantitate de fixativ ai folosit ca sa iti faci parul sa stea asa.
Draga mea, eu inteleg ca tu incerci sa pari interesanta, dar mergi si spune-i iubitelului tau ca asa iti sta tie parul de obicei ca pe la scoala nu iti prea merge(deaia e urat sa ai doar colege).
Si uite asa trece ziua( e obositor?) mergi draguta sa dormi si, poate maine o sa ai o surpriza si o sa incepi sa iti revi desi, eu cred ca nu ai nici o sansa.

4 răspunsuri to "Probleme cotidiene"

ei da, ai uitat sa specifici, ca d`omsoara vedeta VIP „clar?” a aparut si pe pitzipoanca… doar acolo ii e locul, tronul, resedinta… cum vrei tu sa`i spui 😛 las… daca n`ar fi printesele astea, noi ce am mai face la scoala? n`are rost sa ne ascundem… exista si bancuri bune sub forma unui corp omenesc, niee?

bine incercam sa fiu subtila si am intrebat daca si printul ei e vedeta pe siteuri gen hai6…pacat ca nu a tinut pana la capat subtilitatea asta a mea 😛

Ei lasa, pana la urma eu sunt cea mai mare scorpie nu? doar pe mine m`a stres din lista de prieteni de pe hi7 😉 ce pierdere…

iti simt suferinta, Galben…

Lasă un răspuns

