Aljo89's Blog

Magic moments

Posted on: 24 Martie 2010

Fiecare lucru care se intampla in viata noastra lasa un oarecare sentiment in urma, o senzatie pe care o sa ti-o amintesti tot timpul si o sa o asociezi exact cu acel lucru.
Imi amintesc cand am fost prima data la mare ca aveam impresia ca se intinde la nesfarsit si am inceput sa ma simt tot mai mica. Mai tarziu, intr-o noapte cand ma plimbam pe malul marii mi-am dat seama ca nimic nu e mai relaxant decat miscarea lenta si constanta a valurilor si, desi eram un punct mic pe langa grandoarea ei am inceput sa cred ca sunt singurul punct de acolo, deci tot ceea ce conta.
Stiu ca tot timpul, primavara cand da caldura si pasarelele incep sa cante sufletul imi e inundat de o fericire ciudata pe care nu as putea sa o explic, ca si cand soarele incepe sa incalzeasca si inauntrul meu si cantecul lor e special pentru mine.
Imi place sa merg la munte. Acolo e frumos si vara si iarna. Vara la munte e ca o evadare dintr-o inchisoare de maxima siguranta, ai carei gardieni sunt asfaltul incins din orase si agitatia sufocanta a locuitorilor. Nimic nu poate fi mai revigorant si mai energizant decat paraiasele rapizi carora nimic nu le sta in cale si care habar nu au ca acolo jos o sa devina doar niste cursuri aproape lipsite de putere.
Stateam si ma intrebam daca se poate sa gasesti ceva care sa combine sentimenul de relaxare si liniste cu energia revitalizanta si cu un strop de fericire inexplicabila. Raspunsul este DA, si de fiecare data cand imi amintesc de amestecul de senzatii, sau mai bine, am parte de el nu pot sa zic decat un lucru: GREAT MASSAGE!

2 răspunsuri to "Magic moments"

Mie-mi place mai mult în spațiul intergalactic, că a) îi mai răcoare; b) ai impresia că se întinde la nesfârșit; c) îți lasă o senzație pe care ai vrea să ți-o amintești tot timpul; d) începi să crezi că ești un punct; e) te inunzi singur (în costumul de astronaut); f) e frumos și vara și iarna; g) vezi pârâiașe care cântă inexplicabil;

Eu nu pot sa ma afirm in ceea ce priveste spatiul intergalactic deoarece nu ma vad acolo :p. Plus ca nu ma tenteaza ideea unui loc unde sa nu existe vara si iarna.

Lasă un răspuns

