Aljo89's Blog

Zmeura de aur

Posted on: 21 Martie 2010

Am auzit si eu, nu de multa vreme, ca se decerneaza ceva premii si pentru cele mai proaste filme si cele mai slabe prestatii. Dupa parerea mea telenovelele ar trebui sa fie printre cele mai nominalizate filme in cazul asta. In ziua de azi lumea nu se mai uita la telenovele, se pare ca a crescut nivelelul de cultura a intregii populatii. Acum dintre astia care sustin ca nu se uita sa ridice mana sus cine chiar nu savureaza acest gen de entertainement. E ca si cand toti oamenii ar zice ca nu le place savarina( ambele sunt la fel de insiropate/siropoase, la propriu sau la figurat). Bravo voua ca nu urmariti telenovele! Eu recunosc ca mai am scapari si sunt curioasa ce se intampla si cum intodeauna binele invinge raul, ca in basme, sau incerc sa le inteleg si eu pe bunicutele care stau pe banci prin parcuri si isi povestesc una alteia ce s-a mai intamplat in “Iubire imposibila”( asta parca era o emisiune dar nu mai conteaza). Cel mai mult imi place de americani, astia impart telenovelele in sezoane.
Am vazut si eu unul de curand, a avut 2 sezoane si eu zic ca e suficient. Daca as fi putut sa vorbesc cu personajul principal i-as fi spus la un moment dat in sezonul 2 ca nu e tocmai un geniu, si asta nu ca nu mi s-ar parea simpatica tipa cu care a fost, stiu ca omul se schimba dar are totusi limitele lui sau some issues de care nu reuseste sa scape nicicum.
Povestea era cam asa: el si ea se cunosc prin intermediul unei prietene comune, el o minte pe ea ca ii place sa mearga la shopping si asa o cucereste. Dupa cateva luni, la o data speciala dedicata iubirii, si despre care nu mai vreau sa zic nimic, ea il paraseste. Tre’ sa precizez ca din primul sezon nu am vazut nici un episod, am auzit doar ce s-a intamplat. Daca scenaristul nu s-ar fi incapatanat sa faca din asta un soap totul ar fi parut o poveste de dragoste trista, doar pentru o parte(asa cum sunt multe altele:D). Dar, asa cum am zis deja, au o prietena comuna, inevitabil au avut tangente si uite asa incepe sezonul 2. Ma rog nu vreau sa fac reclama la poveste, ideea e ca, la finalul sezonului 2, ea invoca acelasi ”motiv” si iar avem un final sec :-<.
Cunostinte comune inca sunt, cat de trist e cand sunt nevoiti sa imparta spatiul aceleiasi camere cei 2 fosti plus “motivul” nu as putea spune, dar se pare ca nu e.
E clar ca nu oricine se poate apuca de facut telenovele. Chiar e nevoie de talent ca sa reuseti sa obti o poveste cu happy end?? Sau asta e o poveste clasica pe care multi o pun in scena (I wonder why), really am vazut 2 filme cu acelasi subiect si daca la finalul primului am zis: ”era si cazul sa se desparta”, de data asta nu asteptam finalul cu nerabdare.
Pentru toti actorii si scenaristii acestei povesti clasice cate o zmeura de aur :p.

3 răspunsuri to "Zmeura de aur"

BV :)) de multe ori bv:)) =))

oh….in sfarsit!!! cunosc si eu personajele:))
amuzant:P

şi din partea mea căpşuna de ardeal…..că zmeură de aur din pix

Lasă un răspuns

