Aljo89's Blog

O poveste cu Zana Maseluta :D

Posted on: 17 Martie 2010

Pot sa zic ca am cam umblat prin tarisoara in astia 20 de ani si mi-am ales un oras preferat…SIBIU, nici prea mic, nici prea mare, zona de munte, stiu un loc unde e inghetata buna, cladiri vechi si frumos decorate cu ornamente care le pica oamenilor in cap. Acum nu mai stiu…dupa ultimele 2 vizite pe acolo ma cam abtin.
Cand eram mica mi se spunea ca daca imi arunc un dintisor pe casa vine o cioara fermecata(nu mai stiu despre ce pasare era vorba), imi fura dintele vechi si in locul lui o sa imi creasca altul. Eu credeam si ascultam, problema e ca nu am avut ocazia sa ii arunc pe toti ;)).
Mai tarziu, am invatat de la pustii americani cum se face: dintele se pune sub perna, si peste noapte vine Zana Maseluta si il inlocuieste cu un dolar. Am vazut de curand un film in care o tipa se plangea ca ei Zana Maseluta ii lasa biletele cu tot felul de texte dragute( o fi apucat-o criza pe Zana).
Eu ma regasesc oarecum in povestea ei. Anul asta am hotarat sa o pun la treaba pe Zana Maseluta( de fapt erau vreo 3 stomatologi) si ce credeti ca am primit in locul a 2 dintisori draguti??? o cantitate insemnata de metal + doua operatii, una mai dureroasa decat cealalta, unde sa mai pun si faptul ca am ratat plecarea la munte, doar ca sa o las pe Raluca sa ma chinuie? As fi preferat mesajele dragute!!!
De parca nu ar fi suficient ca am parte de asa ceva, mai trebuie sa ma deplasez pana in Sibiu( ca sa ma mai streseze si copiiiiii din tren).
Acum aproape ca urasc Sibiul, evident a picat de pe lista si trebuie sa gasesc altul :-< pe Marte poate :P.
PS Nu mi-e rusine cu aparatul, cum sustin unii, sunt chiar mandra de brackets-i mei, singura mea problema se rezuma la faptul ca inca sunt foarte amuzanta cand vorbesc.

2 răspunsuri to "O poveste cu Zana Maseluta :D"

draga alina,

iata cateva sugestii care o sa te ajute sa iti imbunatatesti dictia:
1. clasicul:”rau, ratusca, ramurica”
2. crocodil, primavara, capra, piatra, crapat, porumbar:D
3. e mai pestrita prepelita pestrita decat cei paisprezece pui de prepelita pestriti, iar mai pestrit decat prepelita cea mai pestrita este prepelitoiul cel pestrit
4. si cel mai greu „martie”:))

si acum unele care sunt amuzante:
-Pila-n punga, punga-n pila, pilalau cu pila lunga a pili pila pe dunga…….pila-n punga, punga-n pila, pilalau cu pila lunga a pili pila pe dunga…
-Fata are flori pe prispa, prispa are flori, fata are flori pe prispa, prispa are flori
-Eu pup poala popii, popa pupa poala mea!
-O sapa lata, doua sape late, sapte sape late si inca alte sape late si alte sapte sape late
-Papucarul papucareste papucii nepapucariti ai papucaresei, dar papucareasa nu poate papucarii papuci nepapucariti ai papucarului care papucareste papuci nepapucariti.(REMEMBER:d)

ca bine sister :*

Lasă un răspuns

