Aljo89's Blog

A doua oara

Posted on: 15 Martie 2010

DA! azi a fost ziua „azi nu”. M-am tot lovit de melodia asta, si culmea nu e tocmai potrivita pentru ce vreau sa spun acum. Eu zic sa pastram artistul, schimbam doar melodia…”A doua oara” sa fie. 😀
Nu multa lume stie ca eu m-am trezit intr-o noapte speriata ca avem fantome in camera( tin sa precizez ca in copilarie nu aveam probleme de genul asta). De atunci nu mi-am mai trezit colegele in toilu noptii, poate doar pentru ca m-am obisnuit cu faptul ca domnisoarele vorbesc in somn( asa imi place mie sa cred, ca motivul pentru care eram convinsa ca avem fantome este reprezentat de anumite dialoguri sau monologuri nocturne).
Totusi, in ultima vreme am o problema cu somnul. Eu zic sa nu va bucurati prea repede ca nu o sa mai auziti povesti despre fantomele din camera prea curand, cel putin nu de la mine.
Deci, in ultimele nopti visez tot felul de chestii ciudate legate de o anumita colega de camera. Stiu, Ralu, ca esti ultimul om care ar face asa ceva, si vreau sa te asigur ca nu e o chestie personala. Pana si eu mam saturat sa visez ba ca imi furi banii, ba ca esti foarte suparata pe mine si ca imi vorbesti foarte urat( si evident eu iti raspund la fel in stilu-mi caracteristic 😛 ).
So , Ralu…a doua oara n-o mai fac( bine a treia)…nu/(…)/promit ca o sa fiu cuminte( sau cel putin incerc).
Desi stiu ca o sa vezi asta doar maine, sunt sigura ca nu o sa fi suparata pe mine si chiar sper ca o sa dorm bine in noapte asta. :*

4 răspunsuri to "A doua oara"

draga Alina eu nu am vise ciudate,(numai uneori) probabil ca visezi ca iti fur banii din cauza ca u ai prea multi bani si eu duc lipsa;)) sau habar n-am care ar fi explicatia corecta.cat despre suparat..zau de stiu la asta chiar nu am nici o explicatie sau daca as avea poate nu ti-as impartasi-o nu stiu zau..ramane de vazut ce o sa visezi in noaptea asta…

Nu multa lume stie ca eu m-am trezit intr-o noapte speriata ca avem fantome in camera … io-s printre aia kre stiu 😀 lucky me :))

ce sa zic…lucky you:P…sau lucky me ca nu m-ai auzit in noaptea aia cum afirmam cu vocea tremuranda ca avem fantome:P( nu de alta dar era un motiv bun sa razi de mine tot restul vietii)

alina, sper ca te-ai obisnuit cu fantoma de mine care are ceva de spus aproape in fiecare noapte …cred ca odata chiar scriai pe blog cand eu am incercat sa iti zic ceva si apoi… m-am trezit ;)) Macar eu nu iti aprind telefonul ca fantoma cea rea de atunci 🙂

Lasă un răspuns

