Aljo89's Blog

Romantism scarbos scris cu petale rosii

Posted on: 11 martie 2010

Aud des ca sunt rea…bine recunosc, uneori sunt foarte rea, si totusi nu am nici o prblema cu asta. Daca lumea e dispusa sa ma accepte asa, de ce m-as schimba?
Astazi rautatea mea o sa atace romantismul, care a reusit sa se infiltreze in tot ceea ce intalnim in viata de zi cu zi. Februarie si inceputul lui martie reprezinta intodeauna, an de an, cea mai sufocanta perioada… Yey happy Valentine’s day( oribila zi as putea spune eu, nici macar nu suntem suficienti de orgoliosi incat sa incetam sa mai furam tot felul de traditii de pe la unii si de pe la altii si sa ne dam mari cu faptul ca si noi sarbatorim ceva asemanator ). Si cum tot vorbeam de orgoliu, uite ca se trezesc romanii la 10 zile dupa enervanta sarbatoare, mai romani ca niciodata si o mai celebreaza odata. Pai da…ce? si noi putem( de doua ori pe an 🙂 ia spuneti nu suntem mai buni?).
Dragobetele… bine de data asta nu mai zic nimic. E a noastra, plus ca e deja umbrita de internationala zi a indragostitilor asa ca lumea e mai putin lipicioasa si nu mai vezi atatea inimioare la fiecare trecator. Atata sarbatoare…zici ca nu poti sa iubesti la fel in orice zi din an. Ce are 17 august de exemplu? Sau 23 noiembrie?
Plus un interval de o saptamana la inceput de martie, toata lumea se perinda cu flori de tot felul in mana…da in martie se presupune ca e primavara si e plin de floricele…si eu stau si ma uit pe geam acum si nu vad decat fulgii aia nenorociti care ma impiedica pe mine sa ma ridic dimineata din pat si sa merg la scoala…si care daca ar fi fost cu vreo luna mai rapizi i-as fi iubit mai mult decat orice altceva.
Si ce altceva vezi mai des in perioada asta decat superbii trandafiri rosii??? Nu o sa incep sa explic de ce imi plac florile…sunt fata deaia:P. dar totusi sa revenim la rosu( nu culoarea, ani la rand am sustinut ca e preferata mea). Trandafirul rosu…eternul simbol al iubirii…sti daca iti aduce trandafir rosu inseamna ca te iubeste…daca e galben e gelos. Pe bune? Pai si daca mie imi place galbenul si el stie asta si vrea sa ma faca fericita si imi aduce un trandafiras galben nu face asta pentru ca ma iubeste, ci pentru ca e gelos? Bine, acum stiu ca trebuie sa ma dsespart de el!
Trandafirul rosu e deja cliseu si eu urasc cliseele. Asta e problema mea, urasc cliseele. Deci: trandafir rosu-NU( alte culori, sau non-culori inca stau in picioare), lumanarele-NU, rasarit de soare, romantic, la malul marii-NU si fara flori, doar asa pentru ca e joi!
O singura precizare…nu vreau sa ma scuz cum ca as fi rea doar din cauza cliseelor. Sunt rea pentru ca asa imi place sa fiu >:). Evil foca again, nu Se?

3 răspunsuri to "Romantism scarbos scris cu petale rosii"

de cand te cunosc draga rosu… vreau sa`ti spun k am inceput sa fiu alergica la dulcegarii.. desi eu inca mai vreau acel rasarit/apus pe malul marii… deci nu ma supar daca ma duci pe acolo de 1 mai 😉 lasa k in esenta ta stiu k esti dulce k ciocolata si de fapt nu esti rea… aaa… oups! asta era un secret? :*

Am momente cand alternez care ii mai rea … tu sau andra , dar de data asta nu as zice k esti rea ci de admirat k nu iti plac niste chestii pe care toti le acceptam oarecum implicit. Stand up and fight…good job 😉

eu cred ca daca nu ai fi acida povestile tale nu au avea acelasi farmec….keep doing it;)

Lasă un comentariu

martie 2010
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031