Aljo89's Blog

Fara cadouri! Ne fac sa ne simtim obligate…

Posted on: 8 Martie 2010

Poate o sa vi se para ciudat. Da! stiu ca sunt printre putinele care nu vor cadou de 8 martie, dar eu zic ca uneori lipsa unui cadou poate sa faca mai mult decat toate cadourile, florile, si ce so mai da cu aceasta ocazie.

Am 20 de ani si nu am primit nici un cadou de 8 martie pana acum, bine cadou asa „pe bune”, nu ma refer la florile primite de la colegi sau de la alti cunoscuti doar pentru ca asa se face. Acum puteti spune: deh, cand vulpea nu ajunge la struguri zice ca sunt acri. Imi place sa primesc cadouri…si poate la un moment dat o sa am pretentia sa primesc… Acum nu, acum chiar apreciez lipsa lor. De ce? Ei bine, tu esti „vinovat”, as zice eu, pentru asta dragul meu fost. Sa insisti tu intr-o zi de 8 a lunii martie sa ne intalnim, desi eu iti spuneam ca 4 ore juamte cu trenul nu fac parte din activitatile care pe mine sa ma relaxeze, si sa vi asa…cu mainile in buzunar?!

Buuun am iesit destul de tarziu sa ma intalnesc cu tine, dragule. Acum ma gandescc ca lipsa cadoului se datora faptului ca tu teai gandit ca in cateva minute o sa fie 9 martie si ai scapat. Sincer a fost mai bine ca ai venit fara, dacat sa imi vi iar cu un tradafir rosu :D…cum ai aparut cu o sapatamana mai devreme, putin ofilit bietul( sa sti ca s-a uscat frumos, acum arata foarte bine tinand cont ca a fost un fel de arma in lupta ta cu ai tai colegi de camera). De ce nu imi plac trandafirii rosii e deja o alta poveste, dar tu nu aveai de unde sa sti, asa ca te iert pentru asta.

Sa revenim la povestea de 8 martie. Am stat mult cu tine…pana cand tu te-ai hotarat ca nu mai poti rezista fara sa fumezi. Dupa ce mi-am dat seama ca nu am sa te conving sa mai rezisti 5 minute ca sa ne luam “ la revedere” am reusit sa fac rost de o bricheta pentru ca tu, dragul meu sa fi fericit. Daaaa sa fi fericit. Doar ca, m-am gandit eu, ca fericirea ta ar fi deplina fara mine, asa ca am plecat si te-am lasat sa fumezi…nu doar respectiva tigara ci si multe altele care aveau sa urmeze. A fost ultima data cand am vorbit cu tine >:)

Acum ma intelegi de ce ma bucur ca nu am primit cadou? Poate daca ai fi aparut cu ceva, oricat de neinsemnat ar fi fost, nu as fi putut sa te las acolo…cu ochii-n neoanele de la parterul caminului meu. Ca sa sti si tu nu m-a deranjat faptul ca tu chiar vroiai sa fumezi pot sa inteleg ca oamenii au anumite slabiciuni. Chiar, e singurul tau viciu? Sau mai ai si altele?…dar spune-mi sincer:))

Uite asa am ajuns eu sa nu vreau cadouri de 8 martie si sa nu tin neaparat sa primesc martisoare…dar nu o sa iert pe nimeni niciodata daca o sa imi vina de ziua mea fara cadou:P

PS Nu ar fi frumos sa ne salutam si noi? Ca tot ne vedem…aproape zilnic

1 Response to "Fara cadouri! Ne fac sa ne simtim obligate…"

>:) evil foca

Lasă un răspuns

